2009. gada labākās skaņas


Klejojot pa netu esmu uzdūrusies ne vienam vien mūzikas topam, pārsvarā sakārtoti tikuši tieši albumi. Es pēc dabas slinks radījums būdams, saņēmos apkopot tikai aizgājušā gada, manuprāt, skanīgākās dziesmas. Nedalu stilus, klausos visu, kas skan un tad lemju – ieceļos šis pleijerī vai nē.

Sāksim ar beigās palicējiem…

10. Calvin Harris – Ready for the Weekend Dziesma, kas vienmēr tiek dungota labā garastāvoklī un rada vēlmi izlocīt kaulus.

9. Miike Snow – Animal Nezinu, man vienkārši patīk briežveidīgais radījums uz albuma vāciņa 😀 Bet ja nopietni, kārtējais lipīgais gabals. Neizprotamā kārtā man asociējās ar mežu un alpu pļavām. Klipu ieraudzīju, nobrīnījos cik tālu no patiesības mana fantāzija…

8. Muse – Undisclosed Desires Kā gan bez Muse? Jāatzīst, ka esmu viena no tiem retajiem, kas viņus var klausīties tikai mazās devās. Tomēr tās dziesmas, kas paņem, paņem līdz galam. Un vēl tīri stilīgs klips sanācis…

7. Ronald Jenkees – Guitar Sound Pārmaiņas pēc kaut kas, kas nav skanējis SWH (not that I know). Sintētisks un melodisks gabals. Viss īstajās proporcijās.

6. Within Temptation – Utopia Sen aizmirsti, bet joprojām mīļi – Within Temptation ar sev neraksturīgi maigu un popsīgu gabalu. Melodija vienkārša, ideja skaista. Ko vairāk vajag, lai klusām dungotu līdzi?

5. Placebo – For What It’s Worth Noklausījos jaunāko albūmu Battle for the Sun. Sākumā neatzinos sev, ka vīlos. Vēlāk, atzinos, ka vīlos dažās dziesmās. Aizgāju uz koncertu Arēnā, atzinos – par velti vīlos. For What It’s Worth, kas sākotnēji albumā likās viena no vājākajām, iekš live – neaprakstāmi labs gabals.

4. TāTāTā – Ja Nu Tā Esi Tu Ko nu padarīsi – katra sieviete/meitene vēlas dzirdēt, ka tieši viņa ir TĀ

3. Camera Obscura – French Navy Saldas atmiņas par vasaru. Dziesma viegla kā balti zila kleita, kas mugurā meitenei uz jahtas retro filmās. Pilnīgs vintage.

2. Bat For Lashes – Pearl’s Dream Vispirms pie manis atnāca Daniel, tad viss Two Suns albums, tad šis klips. Perfekti vizualizēta noskaņa, plus – man patīk vilki.

1. Un visbeidzot Metric – Gimme Sympathy. Pagājušā gada atklājums priekš manis. Nebiju pazīstama. Tagad esmu. Un gribu vēl. Melodijas vienkāršas, bet acīmredzot trāpījušas uz mana viļņa. Absolūts pagājušā gada favorīts.

Komentēt

