Spring/Summer Wish List


Ārā patiess nejaukums. Thank God, vismaz nav sniega. Aprīļa pēdējās dienas. Hā! Neviens neļauj letiņiem parādīt degunus saulītē, sak’ nav pelnījuši. Ko darīt, ja garīgais uz nulles un ārā iet nevar? Protams, caurlūkot fashion websites. Šekureku, viens atradums, ko iečekoju jau kādu laiku – Modcloth.com Nolēmu izveidot savu wish list, kuru piepildīšu, kad man  bankā būs ienācis pirmais miljons.

Sanācis liels krāsu un stilu mistrojums. Tomēr, jāatzīst, ka nespēju pieturēties pie viena konkrēta stila mīlestības. Patīk man vintage, roks, panks, šur tur pa kādai gotiskai nosliecei… tā varētu turpināt bezgalīgi. Jo vairāk dažādības, jo interesantāka dzīve un lielāka iespējamība, ka skapis izsniegs katram garastāvoklim piemērotāku ģērba kaudzi.

3 komentāri

  1. Mmm… kas pa kurpītēm… ai, ai, man arī gribas! 😦

    Like

    1. Man ir divi modes fetiši – somu un kurpju. Bez pārējā vēl var iztikt 😀

      Like

  2. […] no lapām, kuras iedvesmo, varu minēt Modcloth , ko esmu pieminējusi jau agrāk, kad veidoju savu wish list. Kā viņi paši raksta, uzņemums attīstījies pamazām, satiekoties diviem vintage lietu […]

    Like

Komentēt

