Kleita, i bumbas


Esmu sekmīgi atvēlusies mājas no Vintage Open Air vol 4 Burziņš foršs un krāsains un šoreiz neatbraucu mājās tukšām rokām. Skat, skat – vasaras zaļums iemājojis pludmales kleitā, bet ausīs Circeņu veikaliņa zaļraibās bumbas

2 komentāri

  1. Teejtasiit, Tev šoreiz nelikās viss kaut kā citādāk?
    Pastāsti mazliet plašāk par saviem iespaidiem.

    Par kleitu dodu plusiņu (smuka!), taču par auskariem labāk paklusēšu (ja nu kāds, šajā mirklī domā, lai viņa pamēģina pati uztaisīt… ak, jel, jau sen esmu pamēģinājusi).

    Like

    1. Biju otro reizi pasākumā. Abas reizes sanāca ieskriet garāmejot, jo bija citi plāni vēl paredzēti, bet kopumā, šoreiz, protams, daudz vairāk cilvēku likās, gan pārdevēju (dzirdēju,ka esot kādi 70 pieteikušies), gan apmeklētāju. Laiks, proti, vējš, nedaudz pabojāja āra staigāšanu un iekšā man personīgi bija pagrūti orientēties, jo visa bija ļoti daudz, telpas patumšas arī burzma liela, bet tas jau tā tikai mani apgrūtināja, jo esmu gaišu, lielu telpu piekritēja. Tā citādi, es esmu par to, lai šadi tirdziņi būtu vēl un vēl, jo es redzēju daudz feinu lietu, ko gribētos paņemt līdzi.

      Like

Komentēt

