Tējtasītei 2 gadi!


Tieši pirms diviem gadiem 4. janvārī tapa Tējtasītes pirmais ieraksts. Toreiz uzsākot blogu, man nebija zināms vai tam būs lemts ilgs mūžs. Tomēr, laikam ejot,  Tējtasīte auga, un es līdz ar viņu. Sapratu, ka liela manas daļas dzīve ir kino, un vēlos tajā dalīties arī ar citiem, tāpat jau no bērnu dienām es esmu bijusi liels grāmatu tārps, taču gadiem ejot, tas bija aizmirsies. Tieši šis blogs man to palīdzēja atcerēties. Tā nu, Tējtasīte beidzot ir ieguvusi savu identitāti.

Arī turpmāk šeit atradīsi jaunumus un recenzijas par filmām, seriāliem, grāmatām. Tāpat šeit varēsi izlasīt dažādas našķu receptes, kādreiz atradīsi pa kādam rakstam, kas stāsta par pasākumiem vai modes fotogrāfijām. Arī Jaunajā Gadā netiks aizmirsts par mūziku un ik pa laikam varēsi ielūkoties kāda jauna albuma aprakstā.

Gribu pateikt paldies tiem, kas šeit regulāri ciemojas un atstāj pa domu graudam. Tāpat gribu pateikt paldies tiem, kas vienkārši un klusi ielūkojas, un varbūt, gūst sev ko noderīgu!

Taču, lai veidotu Tējtasīti interesantāku, es vēršos arī pie Tevis, lasītāj! Kas ir tās, lietas,  kas Tev šķiet Tējtasītei piedienas vislabāk? Ko Tu vēlies vai gluži pretēji – nevēlies šeit redzēt?

11 komentāri

  1. Apsveicu!
    Tiešām divi gadi? Kā gan es nebiju pamanījusi jau agrāk? (Vai varbūt kādreiz te bija attēls ar tasītes formas auskariem?) No otras puses, īsti neesmu Tava mērķauditorija, tomēr, tā kā reizēm te ieskatos, varu pateikt, ka redzēt gribu pašu Tējtasīti, to, kas viņai uz sirds un par ko gribas parunāt. Un daudzveidību, īpaši runājot par grāmatu aprakstiem.

    Like

    1. Paldies 🙂 Tējtasītes auskaru attēla šeit nebija, tiesa bloga iepriekšējais virsraksts sākās ar vārdiem: ”Smaragdzaļas tējas tasītes iekarinātas ausīs…” tas bija fragmentiņš no kāda mana mini dzejolīša, no kā tad arī radās Tējtasītes vārds.

      Varētu būt, ka nav pamanīts, ka pagājuši 2 gadi, jo vairākas reizes nomainījies bloga dizains, struktūra, un kādu laiku trūka iedvesmas piestrādāt pie publicētajiem rakstiem, līdz ar to bija iestājies neliels klusums. Taču jauns gads, jaunas cerības…

      Saprotu, ko Tu domā ar grāmatu daudzveidību – šobrīd vairāk rakstu par populāru jauniešu literatūru, taču ideja rakstīt par grāmatām man vēl ir jauna, cerams ar laiku sekos apraksti arī nopietnākām grāmatām.

      Par pārdomu rakstiem kā sacīt, iz sevis – neesmu vēl tā īpaši pieķērusies šai jomai, taču, kas zina, varbūt tiešām vajag 🙂

      Like

      1. Gandrīz tas pats vien ir. Galvenais, lai ausīs kaut kas karājas. 🙂

        Like

  2. Sveika!
    Sveicieni blogam jubilejā! 🙂
    Lai gan jau svini 2 gadu jubileju, Tavu blogu lasu tikai kādu mēnesi, man tas ir iepaticies, tādēļ arī šeit iegriežos regulāri.
    Tās tēmas, par kurām minēji šajā rakstā arī ir tās, par kurām vēlētos lasīt Tavā blogā.
    Novēlu turpināt rakstīšanu, vēlu veiksmi Tev, daudz labus lasītājus un izaugsmi blogam!

    Like

    1. Paldies 🙂 Liels prieks par jauniem lasītājiem un prieks arī, ka šeit atrodamais ir izrādījies gana piesaistošs, lai nāktu atkal! 🙂

      Like

  3. Jāpiekrīt Lasītājai, Tu mums esi noslēpusies aiz tāda, kā plīvura un nerādi savu vaigu. 🙂
    Un, jā, apsveicu ar divu gadu jubileju! 🙂

    Like

    1. Paldies par apsveikumu 🙂
      Hehe, mans fiziskas vaigs un dzīves stāsts redzams, kā man laipni atgādināja, ļoti nepamanāmajā sadaļā ”Par mani”, taču šķiet, es saprotu, ko Tu domā. Kā jau atbildēju komentārā Lasītājai – iespējams tiešām būs jāpievēršas kādam pārdomu rakstiņam arī iz reālās dzīves 🙂

      Like

  4. Šausmas, vecuma tasīte. Tad jau apsveiciens! Es jau kā kārtīgs kolēģis vng lasīšu, lai ko tu tur raksti 😀 Bet dāmai ir taisnība – būtu forši palasīt, ko Miss Darka pati domā par dzīvi 😉

    Like

    1. Veca, veca, gan Tasīte, gan rakstītāja 😀 Ko Miss Darka domā par dzīvi, Tu jau nu zini labāk par visiem 😀 Tencinu par suminājumiem!

      Like

  5. Turpini rakstīt par grāmatām un mini seriāliem!
    Lai izdodas Jaunajā gadā!

    Like

    1. Paldies, noteikti turpināšu iesākto ceļu gan mini sērijām, gan grāmatām 🙂

      Like

Komentēt

