Adele saņem sešus Grammy


Tie kas pagājušo nakti pavadīja nomodā pie ekrāniem vērojot Grammy mūzikas balvas tiešraidi jau zina, kabalvu veselās sešās kategorijās ieguva šarmantā britu dīva Adele, kas pēc balss saišu operācijas nupat kā atgriezusies uz lielās skatuves. Pasākumā dziedātāja ieradās brīnišķīgā Giorgio Armani kleitā un vakara gaitā ieguva balvas tādās kategorijās kā ”Gada ieraksts”, ”Gada dziesma” (Rolling In The Deep) un ”Gada albums”. Tāpat dziedātāja uz māju paņēma balvas kategorijās ”Labākais popmūzikas solo izpildījums” (Someone Like You) kā arī ”Labākais popmūzikas vokālais albums” un ”Labākais īsais mūzikas video” (Rolling In The Deep)

Es savu sajūsmu par Adeles unikālo balsi un dziedāšanas stilu nekad neesmu slēpusi, manuprāt, viņai piemīt patiess talants un personība, kas atšķir viņu no bieži vien vulgārajām popzvaigznēm. Taču vienu gan jāatzīst – Adeles dziesmas iederas best break-up songs kategorijā. Grammy balvas saņēmusī dīva Vogue paziņojusi, ka nākamā albuma dziesmas noteikti nevēstīs par šķiršanās sāpēm, pamatojot to ar izteikumu: ”Es vairs nebūšu sarūgtināta ragana”. Ņemot vērā, ka popmūzikas sāls ir laimīga un nelaimīga mīlestība, droši vien nav grūti uzminēt kurā lauciņā varētu stūrēt nākamais dziedātājas albums. Bildes ņemtas šeit un šeit.

                          

6 komentāri

  1. Dainis Gžibovskis · · Atbildēt

    Tas arī bija mans lielais Grammy prieks…
    Kaut gan ļoti priecājos arī par “The Civil Wars”.

    Like

    1. Līdz šim nemaz nebiju pievērsusi viņiem uzmanību, tagad paklausījos – patīkama mūzika.

      Like

      1. Dainis Gžibovskis · · Atbildēt

        Viss it kā man patika, bet tas sarkanais paklājs bija WTF – īpaši sieviete ar automātu uz rokas un Nikija Mināža. 😀

        Tā jau patiešām prieks par visu pasākumu. “Tribute” priekšnesums Vitnijai gan tā īsti “nepaņēma”.

        Like

        1. Vakarnakt nesanāca tiešraidi skatīties, tādēļ sarkano paklāju kā atsevišķu pasākumu nemaz neesmu redzējusi. Tikai šodien pārlaidu acis pašai ceremonijai. Nikija Mināža gan man uzreiz iekrita acīs – visu nepareizo iemeslu dēļ. Redzēju un dzirdēju viņu pirmo reizi (šādu mūziku neklausos), un nekā par viņu nezinu, izņemot to, ka viņai, manuprāt, ir patiešām apšaubāma gaume gan muzikāli, gan vizuāli:D
          Par tribute gabalu, man arī tā pa īstam neaizķēra, lai gan Hudsones balss man patīk un nodziedāja viņa, manuprāt, skaisti. Bet to fīlingu, kāds bija Vitnijai, neizdevās atdzīvināt.

          Like

  2. To, ka Adele ir talantīga, pilnīgi atzīstu. Bet man viņa ir diezgan vienaldzīga. Vairāk priecājos par Foo Fighters. 🙂

    Like

    1. Bez Adeles, es būtu gribējusi lai balvu būtu dabūjuši ”Mumford & Sons” par dziesmu ”The Cave”. Viņi man sirdij ļoti tuvi izpildītāji 🙂

      Like

Komentēt

