Es neesmu pagalam, es tikai rakstu bakalauru


Cītīgākie Tējtasītes lasītāji būs pamanījuši, ka jau nedēļu blogs nolīdis ziemas vai drīzāk pavasara miegā. Tam par iemeslu kalpo fakts, ka bloga autore neprot saprātīgi plānot laiku bakalaura gadā. Dzīva pagaidām esmu, un jau pavisam drīz blogā atkal parādīsies jauni raksti, tieši un netieši saistīti ar literatūru un kino. Šobrīd mēģinu lasīt divas ļoti labas grāmatas un sekoju līdzi jaunajiem seriāliem, tomēr pāri visam slēpjas lielā ļaunā bakalaura ēna. Tādēļ tikmēr piedāvāju pabaudīt pavasari aiz loga, vai vismaz bildītēs, kuras sarūpēju staigājot tepat pa dzimtajām takām.

Pavasaris nudien ir viens no skaistākajiem gadalaikiem, jo ar visiem iespējamajiem līdzekļiem atgādina cilvēkam, ka laiks mosties un uzmirdzēt krāsās. Kurš gan zina to vēl labāk par Māti Dabu?

No miega mostas ne tikai lāči, bet saulītē padzenāt bumbu izlien arī suņa bērni, kas visu ziemu nonīkuši garlaicīgā dzīvoklī, jo ārā taču sala ķepas.

Un pat pilsēta šķiet pielāgojamies jaunam ritmam kopā ar makšķerniekiem, velosipēdistiem, pastaigu tīkotājiem, kas starp cementa blokiem mēģina atrast nelielu dabas stūrīti.

Protams, arī pavasarī netrūkst pelēku dienu, bet viss kārtībā – mēs taču zinām, ka jau pavisam drīz būs vasara.

2 komentāri

  1. Pazīstama,pazīstama situācija un sajūtas. 😀 Mana dzīve šobrīd ap maģistru rotē.Rakstu,pētu,meklēju informāciju.Pat tad,kad to nedaru,es domāju par to,ko vēl vajag izdarīt un kā no izdarīt.To darbu rakstīšanas laiks ir ellīgs.Man tas tāds bija bakalaura laikā un tagad.Drīz sākšu nopietni ienīst tēmu,par kuru rakstu 😀

    Like

    1. Man jau sāk šķist, ka es vairāk laika pavadu nervozējot par to, kas jāizdara, nevis reāli darot 😀 Zināju, ka šis gads būs ellīgs, bet visu laiku gribējas atlikt šo elli uz vēlāku un vēlāku brīdi. Neizbēgami pienāk brīdis, kad nelīdz ne atrunas, ka dzīvoklis bardakā vai galva sāp. Pēdējie metri tie grūtākie…

      Tēmas nīšana mani piemeklēja jau senāk, tagad man ir neizpratne, ko es vispār mēģinu izpētīt 😀

      Like

Komentēt

