Tell Me About Yourself Award!


Šorīt pamanīju, ka arī Tējtasīte nominēta ”Tell Me About Yourself Award”. Šim pasākumam Tējtasīti nominēja vairāku blogu īpašnieki, kuru rakstus arī es regulāri lasu – Evija, Happynorelle un Dgpyfrom. Par to Jums arī paldies!
”The rules of accepting this award are:
1.Thank and link back to the person that awarded you
2.Write 7 random things about yourself
3.Spread the love to 15 more bloggers”

Tad nu šeit seko arī mani 7 randomie fakti par sevi.

1. Pārtikas produkts bez kura es nevaru iedomāties šo pasauli ir šokolāde, no tās neatteikšos nevienā dienas stundā.

2. Mana mīļākā filma ir 1939. gadā uzņemtā Vējiem Līdzi ar Klārku Geiblu un Vivjenu Lī galvenajās lomās. Filmu esmu redzējusi neskaitāmas reizes un vienmēr no jauna apbrīnoju tā laika aktieru šarmu.
3. Bērnībā es ļoti fanoju par Harija Potera grāmatām, kā rezultātā 14 gadu vecumā es sarakstīju savu pirmo ”romānu” ar vairāk nekā simts lapaspusēm.
4. Mans mīļākais vēstures periods ir Viktoriāņu laikmets, kā rezultātā kādu laiku biju apsēsta ar kamejām, kuras sāku kolekcionēt.
5. Es ļoti vēlētos, kaut Dievs būtu mani apveltījis ar zīmēšanas talantu, jo zīmēt es absolūti nemāku. Apbrīnoju cilvēkus, kas to pieprot.
6. Jau piecus gadus manas mīļākās smaržas ir Lolita Lempicka, kuras iegādājos ceļojuma laikā Francijā. Smaržu pudelītes dibenā joprojām ir dažas piles smaržu un es atsakos ticēt, ka tās reiz izbeigsies pavisam.
7. Es ļoti mīlu dzīvniekus, it sevišķi suņus, jo esmu viena tāda īpašniece, tādēļ es nevaru skatīties kino par dzīvniekiem, jo tajās nodarītās pārestības mani sāpina vairāk kā tad, ja netaisnība nodarīta cilvēkiem. Es vienmēr izvairos no tādām filmām kā Hachiko. A Dog’s Story, kuru neesmu redzējusi un noteikti nekad arī neskatīšos.
Stafetes kociņu labprāt nodotu visiem 15, taču šobrīd nodošu 5 blogiem – Mēnesmeitēns, Ms Marii grāmatplaukts, Lasītājas piezīmes, Supporteur un Multinationale.
3 komentāri

  1. […]   Divas jaukas meitenes — Evija un Tējtasīte — mani ir apveltījušas ar apkārt klīstošo “Tell Me About Yourself Award” […]

    Like

  2. Es arī neskatos filmas, kurās rāda spēcīgus dzīvnieku pārdzīvojumus. Tas ir nedabiski, ļoti raksturīgi cilvēkiem, nevis zvēriņiem – un priekš kam sevi mocīt? Tādēļ (gluži vai manas domas lasi) es arī “vienmēr izvairos no tādām filmām kā Hachiko. A Dog’s Story, kuru neesmu redzējusi un noteikti nekad arī neskatīšos.”

    Like

    1. Es varu filmās drīzāk paciest cilvēcisko varoņu ciešanas, bet pret dzīvniekiem vērsto vardarbību uztveru daudz, daudz smagāk. Droši vien tas ir tieši mūsu četrkājaino draugu neaizsargātības faktors.

      Like

Komentēt

