Izlaiduma vēlmju saraksts


Ir sākusies izlaidumu sezona. Šogad tas beidzot skars arī mani, jo tagad lepni varu sacīt, ka bakalaura grāds ir aizstāvēts, un nu guļ manā kabatā. Lai gan izlaidums saistās ar svētkiem, tas vienmēr nozīmē arī papildus pūles iepērkoties. Šeit gribas pasūdzēties, ka par spīti tam, ka kopumā man patīk iepirkties, izlaiduma kleitas meklējumi solās būt nogurdinoši, īpaši, ja nedzīvo galvaspilsētā.  Manā iztēlē ideālā kleita ir jau dzimusi, bet es nopietni šaubos vai viņa eksistē arī kādā no veikaliem. Šeit apkopoju mazliet iedvesmas un idejas izlaiduma sezonai, kas man personīgi piesaista, tiesa bez pašas kleitas, jo domājams tāda vēl nav piedzimusi.

Vispirms jau jāsaka, ka es, nevēlos izlaidumu pavadīt vasarīgā, puķainā kleitā. Lai gan tas jau vairākus gadus, kā zaudējis aktualitāti, man joprojām sirdij tuvāks ir roka stiliņš. Tādējādi savu ideālo kleitu iedomājos no materiāla, kas vismaz nedaudz līdzinātos ādai vai ādas imitācijai. Neatteiktos arī no klasiskās melnās kleitas, tomēr sirds kāro kaut ko neparastu. Tai pat laikā, attiecībā uz frizūru, tuvāks liekas mazliet bohēmiski nevīžīgs un romantiskāks tēls. Bet grims – jau sen domāju par skaistām kaķa acīm un/vai dūmakainu skatienu. Kurpes – noteikti melnas un ar platformu vai papēdi, tādas, ko ikdienā nenēsātu.

2 komentāri

  1. Apsveicu,apsveicu ar grāda iegūšanu 🙂
    Man šobrīd arī ir izlaiduma kleitas problēma,bet tās tāpēc,ka esmu nežēlīgi prasīga un man ir daudz noteikumu par to,ko gribu/negribu tajā kleitā. 😀 Es nezinu,vai man vispār izdosies atrast kko,kas patīk(varbūt beigās nāksies ņemt vnk mazāk traģisko variantu,lai vnk būtu ko vilkt). 🙂

    Like

    1. Paldies 🙂
      Man ar to kleitu ir līdzīgi. Ļoti reti redzu veikalos ko tādu, ko patiešām gribētu vilkt. Laikam vaina internetā un modes šovos – pārāk glītas drēbes redzētas 😀 Es jau arī pakāpeniski mēģinu sevi noskaņot uz to, ka nāksies ņemt kaut kādu kompromisu, lai pati paēdusi un izlaidums arī dzīvs 😀

      Like

Komentēt

