Ko lasīt pēc ”Bada spēlēm”? Distopisko romānu infografiks


Klaiņojot pa internetu man izdevās uziet visai interesantu infografiku, kas domāts Hunger Games mīļotājiem. Proti, tas ir visai plašs saraksts ar distopijas (interesenta vizualizācija par žanru pieejama šeit, bet par pašu žanru vairāk var uzzināt šeit) un sci-fi žanra grāmatām, kas varētu ieinteresēt tos, kam ar Hunger Games nebija gana. Pati no šī saraksta esmu lasījusi tikai The House Of Scorpion par klonēšanas tematiku. Bet šīs vasaras lasīšanas sarakstā stāv Delirium un Ender’s Game. Pateicoties šim infografikam atcerējos arī par savu vēlmi izlasīt  The Handmaid’s Tale,  bet no man nezināmiem lielumiem, mani ieinteresēja Divergent, Cinder un The Line un varbūt arī The Uglies. Nobrīnījos vien, ka sarakstā nav iekļauts Kadzuo Ishiguro romāns Never Let Me Go, pēc kura motīviem bija uzņemta patiešām laba filma, par kuru rakstīju jau iepriekš.

Oriģinālavots šeit.

2 komentāri

  1. Šitas ir super cool 🙂 No visa piedāvājuma esmu lasījusi tikai Delirium. Runā, ka Eve esot laba.

    Starp citu, jauks dizains 🙂 Ļoti interesants veids kā parādās top posts&pages.

    Like

    1. Paldies 🙂 Man pašai arī patīk jaunais dizains, gads bija pagājis un prasījās pēc svaigām vēsmām.
      Es Delīriju iesāku lasīt tiklīdz viņa iznāca latviski, taču pa vidu iespraucās laika trūkums un citas grāmatas. Šovasar došu grāmatai vēl vienu iespēju. Ideja, cik nu var spriest pēc grāmatas sākuma, man patika, tad jau redzēs kā tālāk attīstīsies.

      Like

Komentēt

