Jaunie seriāli rudens sezonā 2012: fantasy/sci-fi


Turpinot iesākto tematiku par 2012. gada rudens sezonas jaunajiem seriāliem, šajā rakstā aicinu jūs iepazīties ar trīs, manuprāt, vismaz pilotsērijas noskatīšanās vērtiem seriāliem fantasy/sci-fi žanrā. Liekas, ka šajā lauciņā seriālu skaits šogad ir mazāks nekā pagājušajā rudens sezonā. Iespējams, pasaku bums beidzot ir noskrējis. Jūsu uzmanībai – Revolution, 666 Park Avenue un Beauty And The Beast.

Revolution, 17. septembris, NBC

Seriāls par to, kas notiktu, ja vienā jaukā dienā uz mūsu planētas pazustu elektrība. Protams, ir galvenie varoņi, kas zina un var vairāk par pārējiem, un viņiem jāatšķetina mīkla, kas īsti notika un kā to var labot. Pēc treilera noskatīšanās, nespēju atturēties no asociācijām ar pagājušā gada Terra Novu. Bet citādi, lieku uz šo augstas cerības post-apokaliptiskā piesitiena dēļ.

 

666 Park Avenue, 30. septembris, ABC

Jauns pāris pārceļas uz dzīvi savā sapņu dzīvoklī. Taču nekas nav tā, kā izskatās, jo to apsēduši tumšie spēki. Šķiet, veidotāji sajutuši American Horror Story veiksmes stāstu un mēģina stūrēt šausmu žanra virzienā.

 

Beauty And The Beast, 11.oktobris, CW

Kompānija CW, šogad piedāvā vecā CBS seriāla Beauty And The Beast rimeiku par slepkavību izmeklētāju ar savu sargeņģeli, kas viņu tīņu gados izglāba no drošas nāves. Bērnībā skatījos un joprojām ļoti miglaini atceros oriģinālās sērijas, taču man ir aizdomas, ka CW pasniegs šo seriālu kā diezgan vieglu un mērķētu uz tīņu auditoriju.

 

LASI ARĪ:

8 komentāri

  1. Gaidu Beauty And The Beast. Vismaz pirmās sērijas noskatīties. 🙂 Es ceru, ka nebūs tāda vilšanās kā ar The Secret Circle pagājušajā gadā – kurš likās, ka būs ok, bet izrādījās, ka tas nav nekas vairāk par tīņu muļķībām ar mistisku ”burvju spēju” piesitienu.

    Like

    1. Es arī pagājušogad uz The Secret Circle sacerējos, bet tā arī netiku tālāk par pāris sērijām. 🙂 Tiešām jācer, ka Beauty And The Beast būs maķenīt nopietnāka pieeja.

      Like

  2. Terra Nova bija interesanta, lai gan uz sezonas beigām parādījās daži feili un haltūras. Žēļ, ka vairāk nefilmēs. Tāpēc būs jāpaskatās uz Revolution. Ideja interesanta, ja vien nesačakarēs ar sliktiem aktieriem un jau atgremotām klišejām.

    Like

    1. Man arī patika Terra Nova. Cerēju, ka viņi atjaunos uz nākamo sezonu, bet nekā…
      No šiem trijiem, es vislielākās cerības lieku tieši uz Revolution. Ideja jau it kā nav jauna, bet man patīk tas apokalipses piesitiens.

      Like

  3. Noskatījos Revolution pirmo sēriju. Izskatās daudzsološi, lai gan klišeju netrūkst. Visvairāk acīs duras galvenās varones Čārlijas vienmēr perfektais izskats. Bilijs Burks ir mans jaunais varonis 🙂 Viņš beigās riktīgi nodeva uguņus. Un vai man vienai tas ļaunais milicis izskatās pēc Obamas? 😀

    Like

    1. Es tikai tagad noskatījos. Man Čārlija tāda panaiva likās, ai nomira tēvs, nu neko, iesim tālāk plašajā pasaulē… 😀 Bet nu intriga saglabājas, otro sēriju gribēšu redzēt. Burks man arī patika. Un tas komandieris tiešām ir nenormāli līdzīgs Obamam 😀 Likās vēl kaut kur redzēts, izrādās viņš bija arī pasaku seriālā Once Upon a Time.

      Like

  4. ahh, Revolution. Bēēt, Beauty and the Beast gan izskatās pēc šausmām;D

    Like

    1. Beauty And The Beast ideja man patīk, jo atceros oriģinālu, bet pagaidām man nav ne jausmas, kāds tad beigās sanāks rimeiks. Ceru uz to labāko, gatavojos uz ļaunāko 🙂

      Like

Komentēt

