Oriģināli grāmatplauktu dizaini


Droši vien katram kārtīgam grāmatu lasītājam ir savs veids kā grāmatas viņa plauktā tiek izkārtotas brīdī, kad plaukts paliek par šauru. Dažs tās glabā elektroniskā formātā, dažs nokrauj nakts galdiņu, dažs krāj tornīti uz grīdas u.c. Personīgi mans plaukts šobrīd izskatās pārēdies grāmatu labumus, jo tajā vairs nav gandrīz nevienas brīvas vietas. Tādēļ sāku pārdomāt, kur vēl varētu likt literatūru. Staigājot pa internetu, atradu veselu lērumu stilīgu grāmatplauktu foto. Vietne boredpanda.com ir izveidojusi sarakstu ar interesantiem dizaina risinājumiem grāmatplauktiem. Tiesa, tie diez vai palīdzēs atbrīvot pārbāztos plauktus, toties izskatās varen interesanti. Šeit daži mani favorīti.

Neredzamais grāmatplaukts liks nobrīnīties ne vienam vien ciemiņam.

Kā nu Tējtasīte bez tējas tases grāmatplaukta🙂

Ļoti laba ideja kā šķirot lasāmvielu, kura jau izlasīta, un kura vēl tikai gaida savu kārtu. Grāmatplaukts – Has been Read / Will be Read.

Ja grāmatu lasīšanas hobijs pārvēršas par darāmo darbu kaudzi, noderēs plaukts ar nosaukumu Check!

Grāmatplaukts ar divējādu dabu parāda, ka visām lietām ir sava perspektīva. Ienākot dzīvoklī var šķist, ka cilvēkam ir dīvaina gaume, izkarinot gar sienām dēlīšus, bet ieskatoties dziļāk, tur paslēpti dārgumi.

Nezinu kā jūs, taču es mazliet nojūgtos, ja man kaut kas būtu jāatrod šādā grāmatu biežņā. No otras puses, šeit var salikt nudien daudz grāmatu.

Grāmatplaukts kā sapnis. Aizstāj arī sienas dekoru.

Ērts un stilīgs risinājums – lampa un grāmatplaukts, divi vienā.

Dekors un grāmatu turētājs modernam hipijam. Mans personīgais favorīts. Par praktiskumu gan nerunāsim🙂 .

Šo plauktu drīzāk gribētos ierindot žurnālu turētāju kategorijā. Grūti iedomāties, ka šāds noturētu Harija Potera sēriju vai Troņu spēles.

Vairāk foto oriģinālajā rakstā.

7 komentāri

  1. Cool! Has been Read / Will be Read vai arī to ar lampu gribētu pie dīvāna vai gultas, bet tādai kārtīgai grāmatu glabāšanai gribētu to, no kura tu nojūgtos😀

    Like

    1. Tas, no kura es nojūgtos īstenībā ir vispraktiskākais un reālākais variants kā vajadzētu plauktam izskatīties😀 Mans favorīts ir tas modernais koks, bet reāli varētu iedomāties sevi dzīvojam telpā, arī ar lampas plauktu. Vienīgais, tajā slīpumā man allaž būtu bardaks. Koncepta ziņā man pašai vislabāk patīk Has been Read / Will be Read variants, bet realitātē tas noteikti būtu par mazu.

      Like

  2. A kā izskatās Tavs grāmatu plaukts?🙂

    Like

    1. Viņš izskatās pārāk maziņš😀

      Patiesībā man ir trīs grāmatplaukti. Vienā joprojām stāv bērnu dienu grāmatas – ārā mest netaisos un atdot arī žēl, jo tur ir man ļoti mīļi darbi.
      Otrā stāv Harija Potera sērija un tas man ir bezmaz vai svēts plaukts, pateicoties manai mīlestībai pret šīs grāmatu sērijas burvīgo pasauli🙂
      Un trešajā plauktā ir grāmatas, kas lasītas pēdējos gados. Un tieši tajā šobrīd sāk trūkt vietas.

      Like

      1. Bildes jau droši vien izdīkt nevar, va ne!?🙂

        Like

        1. Varētu jau, bet šobrīd baisais slinkums sabildēt😀

          Manā plauktā nekā pārāk oriģināla nav. Bet vispār tā būtu interesanta ideja par rakstu sēriju, kas iepazīstinātu ar grāmatu zvēriem, kas mīt blogeru plauktos🙂

          Like

          1. Nākamreiz, kad būšu LV, noteikti nobildēšu savu grāmatplauktu!🙂

            Like

Komentēt

