Halovīna noskaņas Tējtasitē


Līdz Halloween vēl palikušas  dažas dienas. Par spīti tam, ka tā nav latviešu tradīcija, man vienmēr ir patikusi šī oranžo ķirbju un kostīmu noskaņa. Oktobris arī mūsu kultūrā tiek dēvēts par veļu mēnesi, un galu galā svētku nekad nevar būt par daudz. Tādēļ arī Tējtasītē turpmākās dienas līdz Halovīnam 31. oktobrī, varēsiet sekot attiecīgas tematikas rakstiem.

Tas nozīmē, ka turpmākajās dienās rakstīšu par lietām ar nelielu šausmu vai mistikas piegaršu. Jūs sagaidīs Halovīna dziesmu kompilācija drēgniem vakariem, apskats jaunam, Adamsu ģimenes cienīgam, seriālam un atsauksme par kādu ļoti labu psiholoģisko šausmu filmu. Tāpat, ļoti iespējams, ka Tējtasītē būs sagaidāms mans vērtējums kādam jauniešu romānam ar šausmu elementiem, bet recepšu sadaļā būs pieejama kāda salda un garšīga ķirbju recepte.

Lai spocīga noskaņa!

Bilde ņemta šeit.

4 komentāri

  1. Dainis Gžibovskis · · Atbildēt

    Ar šo rakstu Tu esi mani vienkārši paņēmusi savā varā.
    Man patīk viss Helovīniskais, baisais, mistiskais un + visam man ļoti, ļoti garšo ķirbji. Tad nu gala secinājums ir tāds, ka tuvāko dienu laikā mans mīļākais blogs būs teejtasiite.wordpress.com – to es varu garantēt par 101%.

    Like

    1. Ja es dzīvotu ASV, Halovīni droši vien būtu vieni no maniem mīļākajiem svētkiem. No vienas puses žēlīgi, ka pie mums šie svētki nav tā iegājušies. Man tā mistikas noskaņa pašai vienmēr ir gājusi pie sirds. Un ķirbis ir viens foršs dārzenis, man arī patīk! 🙂
      Prieks, ka ar šo rakstu tematiku trāpīju uz Tava un, cerams, arī citu Halovīna fanu viļņa 🙂

      Like

  2. Jēēē! Vai es jau teicu, ka mīlu Tavu blogu? 🙂

    Like

    1. Nē, bet man prieks, ka tā! 🙂

      Like

Komentēt

