Rudens modes vēlmju liste


Šodien pagadījās kārtējā laiskā svētdiena, kuras ietvaros atļāvos paņemt pauzīti no grāmatu, filmu un mūzikas plūsmas un vienkārši papriecēt acis ar lietām, ko piedāvā modes pasaule. Tad nu atkal tapis ieraksts Tējtasītes sadaļā drēbju skapis. Rudens mēneši vismaz manā garderobē ir laiks, kad visvairāk gribas iepirkties un valkāt apģērbu, kas ir ne tikai silts un ērts, bet arī pilnībā atspoguļo šo dažbrīd radošo, dažbrīd melanholisko gadalaiku. Esmu ievērojusi, ka liela daļa cilvēku spītē rudenim, tīšuprāt velkot košas un krāsainas drēbes, nu gluži kā oktobra sarkandzeletenais lapkritis. Un tad ir otra daļa, kas pieturas pie melni pelēkiem toņiem, saplūstot ar novembra lietaino ainavu.

Šodien saliku kopā trīs nelielus rudens wish-list attēlus ar dažāda stila drēbēm, kas varētu vēl paspēt ielēkt aizejošajā rudens sezonā, pirms zemi atkal pārklāj sniega kārta. Liela daļa attēlos redzamo apģērbu atrodama tepat LV veikalu filiālēs vai interneta veikalos, taču trīs skaistus aksesuārus piemeklēju no veikala modcloth.com, kuru jau sen apņēmos izpirkt tukšu, ja kādreiz kļūšu par miljonāri 😀

Ir dienas, kad ir ļoti nepieciešama enerģija un tas atspoguļojas arī garderobē. Košas un krāsainas drēbes, kas neļaus pazust burzmā šādos gadījumos ir labs sabiedrotais. Šajā wish-list valda dzeltenie, brūnie un zilie toņi.  Mans īpašais favorīts – interesantais gredzens ar franču buldoga motīvu, bet arī portfelīti es labprāt saņemtu kā dāvanu drīzajā dzimšanas dienā 😀

Melns ir modē vienmēr. Praktiskais un vienmēr pamanāmais roka stils ik pa laikam iziet no modes, lai atkal tajā atgrieztos. Kurš gadalaiks gan tam būtu vēl vairāk piemērots, ja ne vējainais rudens? Mans īpašais favorīts – H&M rokeru zābaki.

Pēdējā laikā esmu ievērojusi, ka gotiskā dizaina drēbes iziet ārpus mežģīņu un volānu robežām, apvienojoties ar bohēmisku nevīžību un apģērba valkāšanu kārtu kārtās. Neatņemama sastāvdaļa ir masīva paskata kurpes vai zābaki, kas kontrastē ar maigajām līnijām apģērbā. Mans īpašais favorīts – kleita no H&M kolekcijas The Grey Concept.

10 komentāri

  1. Mani vairāk velk uz klasisku casual, bet Tev sanākuši interesanti salikumi. H&M jakas izskatās vilinoši.

    Like

    1. Man pašai klasiska virziena stils tīri labi patīk, kad skatos uz citiem cilvēkiem, taču uz manis viņš neparko negrib izskatīties. 🙂
      To ādas jaku no H&M neizturēju nenopirkusi vēl rudens sākumā. Tagad tas ir viens no mīļākajiem apģērba gabaliem, domājams uz ilgu laiku. Zilo gan neesmu dzīvajā redzējusi, bet izskatās silta un ērta aukstākam laikam.

      Like

  2. Šis ir man tuvs stils. Patīīīīk 🙂
    Tā kleita tiešām forša. Man vēl tas pulkstenis ļoti, ļoti patīk 🙂

    Like

    1. Man šķiet, ko līdzīgu tam pulkstenim es pirms laiciņa redzēju iekš New Yorker. Tiesa, nezinu kādā kvalitātē, bet dizaina ziņā likās nedaudz uz to pusi 🙂

      Like

  3. Ļoti patīk Tava stila izjūta – labprāt redzētu vairāk sievietes, kuras valkātu šāda stila apģērbus.
    + Iesaku linku uz šo rakstu nosūtīt saviem draugiem un tuviniekiem. Kā nekā – arī Ziemassvētki vairs nav aiz kalniem un varbūt saņemsi foršas dāvanas. 🙂 😉

    Like

    1. Aga, tikai, Tējtasīt, pieraksti izmērus! 😀

      Like

    2. Man pašai šāds stils ļoti iet pie sirds, ir patiešām patīkami skatīties uz cilvēkiem, kas tādu prot skaisti iznest.
      Un, jā, šis ieraksts ir ideāls slēptais mājiens draugiem un tuviniekiem 😀 Vienīgais, ne tikai izmērus, bet arī cenas vajadzēja klāt pierakstīt 😀

      Like

      1. 😀 un ar sarkanu krustu pārvilkt pāri tam, kas jau ir dabūts savā īpašumā! 😉

        Like

  4. Ah! Es jau sen sapņoju par modcloth.com izpirkšanu līdz pēdējam! 😀

    Like

    1. Vai ne! Būtu feini, ja tāds veikals eksistētu arī LV, un tur varētu visu apskatīt, aptaustīt un patukšot nabaga maciņu.. 🙂

      Like

Komentēt

