Meklējot svētku sajūtu jeb 1. Advente (2012)


20121202-IMG_9207Ir sācies gaidīšanas laiks. Turpmākajās nedēļās logos degs Adventes svečturi, mājās smaržos pēc piparkūkām un mandarīniem, bet skuju vainagos spīgos svecītes. Tāpat kā pagājušogad, arī šajā Adventes laikā Tējtasītē mēģināšu radīt kaut nelielu svētku noskaņu. Lai gan jāatzīst, man pašai šogad svētku sajūta nedaudz kavējas. Sniega pietiek (un pāri paliek), piparkūkas izceptas un Kevins arī jau atkal ir viens pats mājās, tomēr to īpašo sajūtu, kas atnāk pirms svētkiem sastapt nav izdevies.

Šogad pirmo reizi izdomāju, ka man vajag tādu kārtīgāku Adventes vainagu. Tad nu ķēros pie lentītēm un bumbiņām un mēģināju atvērt savu radošo čakru 😀 Tāpat nomēģināju kādu jauku recepti – piparkūku mafinus un piedzīvoju nelielu fail pievienojot visas sastāvdaļas, bet aizmirstot pašu galveno – smaržīgos piparus 😀 Tas man atgādināja, ka pienācis pēdējais laiks noskaņot arī bloga virtuves sadaļu uz svētku viļņa…

Un kas gan būtu svētku gaidīšana bez mūzikas? Mana šī gada pirmā svētku dziesma pagadījusies no popsīgā gala, pateicoties šovam The Voice, kur Ceelo Green un Christina Aguilera ir jauno dziedātāju treneri. Lai gan dažas ziemas dziesmas man ir padomā plānotajam ziemas dziesmu sarakstam, joprojām esmu tieši Ziemassvētku mūzikas meklējumos. Viens un tas pats katru gadu šķiet diezgan apnicīgi. Varbūt kādam ir iesakāmas kādas labas kaverversijas vai netradicionālāki izpildījumi vecajiem labajiem Ziemīšu hītiem?

Lai gaišs Svētku gaidīšanas laiks!

2 komentāri

  1. Mana svētku noskaņa mūzikas ziņā šogad ir tāda pati kā pagājušajā gadā – Enyas albums ”And winter came…”. Nav ierastais ”last Christmas tiri piri” un man ļoti patīk. Par ierastajām dziesmām runājot – man patīk kā tās izpilda Michael Buble. Domāju pameklēt varbūt vēl kko, bet nu…pagaidām to vēl neesmu izdarījusi.

    Like

    1. Paldies par ieteikumiem, paklausīšos 🙂

      Like

Komentēt

