Calvin Harris – 18 Months (2012)


Calvin Harris - 18 MonthsIr albumi, kurs mēs klausāmies nodarbojoties ar kaut ko radošu, pastaigājoties aukstos ziemas rītos vai skaistās rudens pēcpusdienās vai vienkārši nedarot neko. Un tad ir albumi, kurus mēs labprātāk dzirdam ballītēs vai braucot pie mašīnas stūres. Skotu dīdžeja un dziedātāja Calvin Harris, (jā, tā paša, kurš 2009. gadā uzturējās radio dziesmu rotācijā gadā ar hītu Ready for The Weekend), jaunākais veikums 18 Months viennozīmīgi pieskaitāms pie pēdējiem. Pēc kārtas trešais mūziķa albums savus klausītājus sasniedza 26. oktobrī un topos tam klājās visai labi. Nevarētu sacīt, ka esmu īpaši pazīstama ar deju mūzikas žanru, ko pārstāv arī šis albums. Ir tikai daži izpildītāji no šī lauciņa, kurus labprāt klausos un Calvin Harris ir viens no tiem. Šoreiz pavisam īsi par tām albuma dziesmām, kuras būtu vērts dzirdēt.

Albumā Calvin Harris sadarbojas ar vairākiem pazīstamiem mūziķiem, tādēļ tajā iekļautas dažas, iespējams, jau radio atklausītas, zināmas dziesmas, tai skaitā tik nodrillētā We Found Love kopā ar Rihanna, kā arī paša mūziķa populārais hīts Feel So Close. Man personīgi pie sirds gāja tieši kopdarbs ar Florence Welch dziesmā Sweet Nothing, sadarbība ar britu dziedātāju un reperi Example dziesmā We’ll be Coming Back, kā arī ieraksts kopā ar Ellie Goulding – I Need Your Love. Manai muzikālajai gaumei, kas principā nemīl repu, gluži neraksturīgi, iepatikās arī Drinking From The Bottle ar britu repera Tinie Tempah piedalīšanos, bet vēlmi piesist kāju līdzi ritmam izraisīja neparastā Awooga.

Šī ir dinamiska un enerģiska mūzika, kuras vārdos nav apslēpta dziļa jēga, taču tā spēj pacelt noskaņojumu un rada vēlmi izlocīt kājas, kā jau šim žanram pienākas. Dodu 7,5 Tējtasītes.

7

4 komentāri

  1. Dainis Gžibovskis · · Atbildēt

    Calvin Harris ir viens no tiem retajiem dīdžejiem, kas man ļoti patīk. Ar deju mūziku esmu uz Jūs, bet patīk, tas, ko viņš dara mūzikā. No 18 Months CD vislabāk patīk tieši “Sweet Nothing” (Lielākoties jau Florences dēļ.)
    + Tinie Tempah viens no retajiem reperiem, kas patīk un konkrētais gabals arī ir aizrāvis mani.

    Like

    1. Es no deju mūzikas vēl varu Tiesto paklausīties, bet tas pa lielam arī viss.
      Ja kādā dziesmā iesaistīta Florence, uzreiz skaidrs, ka es uzķeršos uz āķa. Katrā ziņā, ”Sweet nothing” tiešām ir viena no pamanāmākajām albuma dziesmām.

      Like

  2. Hmm, kas vainas deju mūzikai? Tā nav drūma. Tā liek kaut ko darīt.
    Man tieši nepatīk Florenses balss, bet patīk dziesma Thinking About You, tā uzreiz aizķeras, liek paklausīties vēlreiz to. Kā Pīts Tongs teica, ka Awooga ir jāklausās uz milzīgām tumbām, jo tikai tad klausīties Awooga ir jēga. Joprojām We Found Love varu klausīties, nav apnikusi.
    Ready For The Weekend? Hmm, man liekas visi Kalvinu tieši pazīst pēc I’m Not Alone.
    Feel So Close man patīk tieši Nero Remix. Tas liekas foršāks nekā orģinālais. Un tieši gandrīz dziesmas beigās ir tāda saistoša vieta!

    Like

    1. Deju mūzikai vaina nekāda, attiecīgam garastāvoklim ir pat ļoti ok. Vien man nav sanācis tajā ļoti iedziļināties, jo tā ir iegājies, ka ikdienā pārsvarā klausos citus žanrus, tādēļ pārāk daudz mūziķus šajā sfērā nezinu.
      I’m Not Alone zināju, bet tieši Ready For The Weekend mani iedvesmoja noklausīties visu albumu. Laikam tādēļ labāk iespiedusies atmiņā.
      Feel So Close Nero Remix nebiju dzirdējusi, paklausījos, patīk.

      Like

Komentēt

