Atskats uz Golden Globe Awards 2013


Holivudas crème de la crème pasākums Golden Globe Awards nu jau divas dienas kā beidzies, balvas sadalītas, uzvarētāji savas statuetes aiznesuši līdzi uz saviem greznajiem mājokļiem, bet publika laimīga lasa atskatus, pārspriež, kura nominācija pelnīta, kura nē,  kas kuram bijis mugurā un cik smieklīgi šogad bijuši pasākuma vadītāju joki (ja vaicājat man, pagājušais gads ar Ricky Gervais, uz kuru Holivuda apvainojās, man tomēr šķita uzjautrinošāks).

70th Annual Golden Globe Awards - Show

Es pasākumu skatījos ierakstā, jo nakti izvēlējos pavadīt guļot, nevis dežūrējot pie lielākoties nestrādājošiem live stream, taču patiesībā nejūtos neko palaidusi garām, pateicoties tam, ka lielu daļu filmu no šogad nominētajām es neesmu redzējusi. Pie vainas ir divi iemesli – daļa filmu, kā piemēram Argo (uzvara kategorijās ”labākā drāma” un ”labākais režisors”) vai Zero Dark Thirty (uzvara kategorijā ”labākā drāmas aktrise” Jessica Chastain) mani personīgi ne visai interesē.

Savukārt, daļu filmu, kā piemēram, Lincoln (uzvara kategorijā ”labākais drāmas aktieris” Daniel Day-Lewis), Les Miserables (uzvara kategorijās ”labākā komēdija vai mūzikls”, ”labākā otrā plāna aktrise” Anne Hathaway un ”labākais aktieris komēdijā vai mūziklā” Hugh Jackman) vai Silver Linings Playbook (uzvara ”labākā komēdijas aktrise” Jennifer Lawrence) vienkārši vēl nav nonākušas līdz mūsu kinoteātriem.

Pilnu nomināciju un uzvarētāju sarakstu var atrast šeit, tā kā nemēģināšu pārstāstīt zināmas lietas, tomēr pie pāris nominācijām arī man ir ko piebilst. Piemēram, es ļoti priecājos par Brave uzvaru ”labākās animācijas” kategorijā, jo tā ir kļuvusi par vienu no manām pēdējo gadu mīļākajām animācijām. Tāpat, prieks par Maggie Smith, kas dabūja statueti par savu lomu seriālā Downton Abbey. 

Ja runājam par vilšanos, žēl, ka šogad balvas sev līdzi neaiznesa nedz Sherlock zvaigzne Benedict Cumberbatch, nedz The Newsroom Jeff Daniels. Manuprāt, drāmas seriālu kategorijā statueti bija pelnījis tieši The Newsroom, taču realitātē visas trīs balvas ”labākais drāmas seriāls” un ”labākais drāmas seriālu aktieris” un labākā drāmas seriālu aktrise” šogad salasīja kara drāma Homeland. Vēl viena neliela vilšanās – Steven Spielberg veidotais muzikālais seriāls Smash palika bešā, balvu atdodot Lena Dunham veidotajam Girls un arī pašai Lena Dunham kā labākajai komēdijas seriālu aktrisei.

Attiecībā uz mūziku, balvu ”labākā kino dziesma” saņēma Adele par savu dziesmu Skyfall, ko varēja dzirdēt visi bondiādes fani jaunākajā filmā. Lai kā arī man patiktu Adeles mūzika, šajā kategorijā es tomēr būtu devusi priekšroku Hunger Games tituldziesmai Safe And Sound.

Par spilgtākajām modes pērlēm lasi jau nākamajā ierakstā.

6 komentāri

  1. Silver Linings Playbook pie mums jau rāda. 🙂 Ar Argo man ir tas pats – neinteresē, lai kādas slavas dziesmas tiktu dziedātas. Zero dark thirty pēc treilera izskatījās pēc garlaicības iemiesojuma,bet neesmu vēl izdomājusi – skatīšos vai nē.
    Man arī bija vilšanās par Benedict Cumberbatch 😦

    Like

    1. Nemaz nezināju, ka ”Silver Linings Playbook” jau Rīgā rāda. Man droši vien būs jāpaciešas vēl mazliet, lai sagaidītu to arī manā kino 🙂

      Like

  2. Es ”Silver Linings Playbook” lasīšu grāmatu. Par visu pārējo man īstenībā diezgan vienalga kas tur ko dabūja. Homeland acīmredzot amerikāņiem tuvs un simpatizējošs gabals. Par Skyfall dziesmu piekrītu. Par Brave gan prieks.

    Like

    1. Es svārstos vai vispirms lasīt ”Silver Linings Playbook” grāmatu vai skatīties filmu. Pareizāk jau būtu sākt ar grāmatu, bet nezinu vai līdz Oskariem vēl paspēšu izlasīt.

      Like

  3. Man šķiet ”Silver Linings Playbook” ir vērts skatīties Deniro dēļ, lai gan noskatoteis treileri, sapratu, ka šī būs viena no tām filmām, kuru skatoties es neko nesaprotu. Laikam sākumā jāizlasa grāmata! 😉

    Like

    1. Es vēl mīņājos, jo rindā sastājušās citas grāmatas, bet zinu, ka filmu gribēšu redzēt un grāmatu arī gribēšu lasīt.Tikai jautājums kad un kam saņemšos.

      Like

Komentēt

