Golden Globe Awards sarkanā paklāja modes pērles 2013


Iepriekšējā ierakstā, jau pāris rindkopās izteicos par saviem priekiem un vilšanos sakarā ar Golden Globe Awards pasniegšanu pagājušajā svētdienā. Es vienmēr esmu uzskatījusi, ka viena no interesantākajām šī pasākuma daļām ir tieši viesu ierašanās, jo tad tie kā grezni pāvi var izgriezt savas dizaineru radītās spalvas un jautājums who are you wearing nekad nepaliek neatbildēts, jo šis ir varen izdevīgs pasākums arī reklāmai. Šogad, tāpat kā citus gadus uz sarkanā paklāja gozējas stila pērles un apģērba gabali, kurus varbūt vajadzēja atstāt skapī. Vispirms par tiem, kas, manuprāt, ietilpst kategorijā ”trāpīts” un tad pāriesim arī pie ”garām”.

Trāpīts:

Jennifer Lawrence, in Dior Haute Couture

Jennifer Lawrence sarkanais tērps no Dior, bija mans šīgada favorīts. Attēlā redzamā krāsa nav tik koša kā video, kurā kleitu ieraudzīju pirmo reizi, taču interesantais dizains no tā nepazūd.

Jennifer Lopez, in Zuhair Murad Haute Couture

Vajadzīga drosme, lai valkātu kleitu, kādu bija izvēlējusies Jennifer Lopez. Zuhair Murad mežģīņotais nāriņas ietērps rada ilūziju, ka mugurā nav nekā vairāk par smalku, baltu ziedu rakstu.

Julia Louis-Dreyfus, in custom Vera Wang

Trešais tērps, kas man acumirklī iekrita acīs skatoties arrival special bija Julia Louis-Dreyfus maigā, bet dramatiskā Vera Wang princeškleita.

Hayden Panettiere, in Roberto Cavalli

Nashville zvaigzne Hayden Panettiere ar savu balti rozīgo  Roberto Cavalli darinājumu saderēja kā cimds ar roku.

Nicole Kidman, in Alexander McQueen

Nicole Kidman mazliet avangardiskais ietērps no Alexander McQueen man nedaudz atgādināja to, kā mēdz tērpties Madonna. Detaļu nav par daudz un viss gaumes robežās.

Emily Deschanel, in Badgley Mischka

Melna, klasiska, strukturēta vakarkleita no Badgley Mischka, Bones zvaigznei Emily Deschanel izskatījās gandrīz vai lietišķi, taču arī eleganti un svinīgi.

Garām:

Anne Hathaway in Chanel

Lai cik šarmanta arī nebūtu Anne Hathaway, manuprāt, baltais Chanel tērps viņai mugurā izskatījās pārāk smagnējs. Fotoattēlā kleita izskatās jauki, taču redzot to kustībā, šķita, ka šoreiz tomēr ir ”garām”.

Jessica Chastain, in custom Calvin Klein Collection

Man ļoti patika Jessica Chastain grims un frizūra, taču neveiksmīgai togai līdzīgā, gaišzilā kleita no Calvin Klein, sabojāja koptēlu.

Lena Dunham, in Zac Posen

Pirmais, kas nāk prātā paskatoties uz Lena Dunham uzvilkto Zac Posen kleitu ir – šīs kleitas ir par daudz. Jā, kleitā ir interesanti dizaina elementi, tomēr kāpjot pēc statuetes, varēja redzēt, ka tās valkātājai ir grūtības uzkāpt pa trepēm.

Halle Berry, in Atelier Versace

Atceros, ka Halle Berry tērps man nepatika jau pagājušajā Golden Globe festivālā. Šogad nekas nav manījies, arī šis pārlieku gaisīgais Versace tērps galīgi neuzrunāja, pirmkārt ar piegriezumu, otrkārt ar krāsu.

Eva Longoria, in Emilio Pucci

Eva Longoria šādos pasākumos allaž izskatās labi, tomēr šoreiz, manuprāt, kaut kas bija nogājis greizi. Šī Emilio Pucci kleita, pat neskatoties uz pārspīlēti lielo šķēlumu, likās garlaicīga.

Attēlu avots: Style.com

11 komentāri

  1. Dainis Gžibovskis · · Atbildēt

    Sasmējos par Halli Beriju un Evu Longoriju, jo viņu tērpi un kājas demonstrēšana stipri atgādināja Andželīnas Džolijas izgājienu pagājušā gada Oskara ceremonijā, kad Džolija, viņas kājas demonstrēšana un kleita kļuva par pasaules mēroga apsmiekla objektu. 😀 OK, Džolija ir skaista, kleita arī bija OK, bet tā demonstratīvā kājas “atrādīšana” bija vienkārši episka. 😀

    Like

    1. Jā, tagad kad Tu tā piemini, atceros, ka manīju gan Džolijas kājas bildi 😀 Nezinu, kas šīm abām dāmām bija padomā to atdarinot, bet man nešķiet, ka šī būtu pati pievilcīgākā poza no visu iespējamo pozu arsenāla 😀

      Like

      1. Dainis Gžibovskis · · Atbildēt

        Man šī poza vienmēr liek pasmaidīt. 😀
        Nu nav tajā pozā nekā seksīga, bet abas dāmas man ļoti patīk, tāpēc neko vairāk neteikšu. 😀 Iespējams, ka viņas speciāli tā to kāju demonstrēja, lai iesmietu par Džoliju?! 😀

        Like

        1. Es domāju, cilvēki šo pozu (un saistību ar Džoliju) noteikti pamanīja un, ja aktrišu vēlme bija tikt apspriestām, gan jau tas ir izdevies 🙂

          Like

  2. Ha, ha, ha, jā Džolijas kājas sindroms te ir 😀 Bet tā pirmajā brīdī man Halle Berija likās no džungļiem izbēgusi, savukārt Eva Longorija iznākusi no sava buduāra. Varbūt neveiksmīgāka fotogrāfija, bet man šķiet, ka arī Julia Louis-Dreyfus tērps ir garām. Jā, kleita pati par sevi ok, bet aktrise tajā atstāj tādu smagnēju iespaidu, viņai labāk būtu derējusi mazāk kupla kleita.

    Like

    1. Bildē Julia Louis-Dreyfus kleita tiešām izskatās smagnēja, es vienkārši atcerējos kā viņa izskatījās video, kad viņu intervēja un tur man tā kleita uzreiz iekrita acīs – nepavisam nelikās tik stīva un masīva kā foto. Laikam kamera aktrisi mīl vairāk kā foto objektīvs.

      Like

  3. Man ļoti patika Lucy Liu kleita no Carolina Herrera. Man tā šķiet ar tādu romantisku pieskaņu. Un, ja Holivuda būtu nolēmusi filmēt “Vējiem līdzi”, pēc šī GGA, man šķiet, ka viņa izskatītos labi Skārletas lomā, vien žēl, ka Holivuda to nekad neapstiprinātu, aktrises aziātisko sejas vaibstu dēļ! 😉

    Like

    1. Jā, Lucy Liu es pamanīju, man arī patika, vien likās, ka varbūt nedaudz par uzkrītošu priekš šī gadījuma, bet citādi skaista 🙂 Es, ja godīgi, negribētu redzēt ”Vējiem līdzi” rimeiku, jo tā ir viena no manām visu laiku mīļākajām filmām un man būtu bail, ka Holivuda pazaudēs to veco šarmu.

      Like

      1. Tur varu piekrist! 🙂 Man arī negribās, lai viņi uzņem piekto elementu, kurā Milas Jovovičas lomu spēlētu Džolija, mani tā bulīmijas slimniece neuzrunā!

        Like

        1. Es nemaz nezināju, ka šie taisās ko tādu darīt. Man 5. elements arī patika tajos sensenajos laikos, kad redzēju. Pret Džoliju man iebildumu nav, kaut gan nezinu vai viņa tai lomai derētu.

          Like

          1. Bija paklīdušas baumas, ka vēlās šo filmu pārfilmēt un, režisors, kurš vēlējos to uzņemt bija nolēmis, ka Džolija ir radīta šai lomai. Lai gan viņa vispār nav tas tipāžs, kurš varētu spēlēt šo lomu!

            Like

Komentēt

