2. Advente 2013: Ziemassvētku dāvanu idejas


Sniegs vai lietus, lats vai eiro, tomēr viens katru gadu paliek nemainīgs – tuvojoties Ziemassvētkiem veikalus piepilda steidzīgi vai mazāk steidzīgi pircēji ar rūpju nomāktām sejām. Dāvanu laiks – tā sauc šo mistisko parādību, kas allaž pamanās iztukšot maciņus tā ap decembra viduci. Lai gan jāpiekrīt vien būs mūžvecajam apgalvojumam – it’s the thought that counts, nevar arī noliegt to, ka atbilstošas dāvanas meklējumi var izvērsties mazliet nogurdinoši. It īpaši, ja radusies vēlme iegādāties ko mazliet neparastāku.

Šodienas ierakstu sacerēju ar mērķi vienkopus salikt pārīti, manuprāt, interesantu potenciālo dāvanu, kas laika gaitā ”sagrābstītas” internetā. Jūsu uzmanībai mans subjektīvais un absolūti netematiskais Ziemassvētku vecīša mini saraksts 🙂

Man kā tējmīlim šī likās diezgan interesanta ideja – tējas ūdenslīdējs, kas ienesīs krūzītē okeāniskas noskaņas. Neatoshop $11. 21

Kas gan ir tēja bez grāmatām? Šos Amazon Kindle e-lasītāja vāciņus atradu vietnē Firebox, cenā 14.99 eiro. Forša ideja, bet nedaudz žēl, ka izvēle tik neliela.

Rozā fotoaparāts? Ne visi spēs to iznest. Tomēr tie, kas spēs, visticamāk, ļoti priecāsies par šo stilīgo Fujifilm brīnumu, kuru ir gauži vienkārši paņemt līdzi reizēs, kad negribas staipīt spoguļkameru. Ja piever acis uz bilžu kvalitāti, kas droši vien nav tā augstākā, šī izskatās pēc ļoti simpātiskas ierīces brīžiem, kad nav vajadzības taisīt ”augsto mākslu”, bet vienkārši noķert pa kādai atmiņai. Nopērkams Urban Outffiters, $ 100. Ir arī citās krāsās.

Skatoties uz Bārbijām, kādas pieejams mazajām meitenēm mūsu dienās, mani pārņem balta skaudība. Es savā bērnībā noteikti būtu gribējusi Bārbiju kā Bada spēļu Katnisas Everdīnas līdzinieci. Starp citu, veikalam ir arī visai glīti Pītas un Finika leļļi. Iegādājami Barbiecollector, $ 24.95.

Turpinot popkultūras tēmu – Harija Potera paaudze ir izaugusi un tagad nēsā legingus ar Voldemora ģīmi. Austrālijā bāzētie Blackmilk Clothing piedāvā kolekciju ar visai padārgiem Potera tematikas apģērbiem fanu jaunkundzēm.

Un kas šogad ir tavā Ziemassvētku sarakstā?

6 komentāri

  1. Tas rozā fotoaparāts tik kičīgs!!! Prieks skatīties vien. 😀

    Like

    1. Jā, man arī fotoaparāta dizains iepatikās – tik pārspīlēts, ka pat izskatās forši 🙂

      Like

  2. Man gribētos kaklarotu no “Mi Moneda” (to ar maināmam “monētām”). 🙂 Kā arī dažas grāmatas. Bet tās laikam uzdāvināšu sev pati – “Skārleta”, “Vējiem līdzi” un “Batlera ļaudis”, 🙂

    Patika tie Kingle vāciņi, bet, man grāmatveikalā viens vāciņš iekrita sirdī, zaļš ar zelta Fleur de Lis. Vienīgi žēl 34 Eiro, pietam iepriekšējais vāciņš ir ļoti labi saglabājies, lai gan staipu Kindle somā katru dienu, pat nobružējies nav.

    Like

    1. Par ”Mi Moneda” nebiju dzirdējusi, iegūglēju, izskatās interesanti 🙂

      Es šobrīd esmu līdz ausīm ierakusies lasāmo grāmatu čupā (jāpabeidz ”Intervija ar vampīru”, ”Vēja vārds”, ”Ziemassvētku suņi”), tādēļ tās nu ir tās lietas, kuru man šajos Ziemassvētkos tiešām netrūks 😀

      Par Kindle vāciņiem – man pašai ir parasts vāciņš melnā krāsā. Tolaik nemaz neienāca prātā, ka varētu meklēt kaut ko interesantāku, bet tagad paskatoties, šķiet jau forši tāda maza odziņa e-lasītājam.

      Like

  3. Tējas ūdenslīdējs ir ļoti foršs. Man patiktu daudzas lietas no “Abras”. Tur ir tik daudz mūsu pašu ražojumu. Vēl es priecātos par kādu skaistu un neparastu sudraba grāmatzīmi. Ebay pakārdināju acis un laikam reiz būs kāda jāpasūta.

    Like

    1. Es nebiju redzējusi sudraba grāmatzīmes, palūkojos neta plašumos, tagad man arī tādu gribās 😀 Pavisam skaisti droši vien izskatītos, ja arī pašas lasāmās grāmatas būtu tādas biezas un senos vākos. Piemēram, kā no ”Bezgalīgā stāsta” vai tamlīdzīgi.

      Like

Atbildēt

