Tējtasītei 5 gadi!


Tējtasītei 5 gadi bGrūti noticēt, ka pirms pieciem gadiem, 4. janvāra vakarā es pirmo reizi nospiedu pogu ”publicēt” un tā radās pirmais no nu jau gandrīz pieciem simtiem (!) Tējtasītes ierakstu. Šie pieci gadi neapšaubāmi ir bijuši atklājumu un pārmaiņu pilni, iegūstot, mainot, papildinot un no jauna atklājot bloga identitāti. Taču runājot tieši par aizvadīto bloga gadu, jāsaka, ka tas ir bijis visai mierīgs. Varbūt pat pārāk mierīgs salīdzinājumā ar iepriekšējiem. Laikam jau arī blogiem uz vecumu iestājas tāds kā briedums, kas liek nesteidzīgāk klabināt taustiņus šo to nokavējot, bet par nenokavēto parunājot garāk un pamatīgāk. Pagājušogad esmu visnotaļ daudz rakstījusi par grāmatām, kas, protams, nav slikti, tomēr es nevaru arī izlikties nedzirdam, kā kaut kur aizkulisēs skumji dūc aizmirsto filmu kaudze, ideju līmenī palikušie projekti un putekļiem klātie jaunie temati.

Taču jauns gads, jauni spēki. Kā jau katru gadu, drīzumā turpināšu savu ”gada topa” sēriju ar kino un mūzikas albumiem (aizvadītā gada seriāli un grāmatas jau ir ”pie vietas”). Tāpat mēģināšu jūs informēt par jaunākajām filmām un seriāliem, kas šogad sagaidāmi uz ekrāniem. Vēl gada pirmajos mēnešos būs arī ikgadējie raksti par Zelta globusu sarkano paklāju un Oskaru ceremoniju. Un, protams, ierastās lietas – dažādu grāmatu, filmu, mūzikas albumu apskati, kā arī receptes.

Izmantoju šo gadījumu un izveidoju arī nelielu aptauju, lai uzzinātu, kas no visa šeit rakstītā (vai vēl nerakstītā) lasītājus interesē visvairāk. Būšu ļoti priecīga, ja padalīsieties savās domās, kaut ar šiem trim aptaujas ķeksīšiem, jo tas pavisam noteikti palīdzēs man turpmāk veidot bloga saturu interesantāku un lasītājiem saistošāku.

Nākotnes plāni? Lieli – kā gan citādāk? Tomēr milzum daudzās ieceres, lai pagaidām vēl paliek noslēpuma plīvurā tītas. Varu vien pačukstēt, ka šim gadam man ir padomā pavisam svaiga rubrika un daži nekad nebijuši raksti. Un ļoti iespējams, ka Tējtasīte varētu tikt arī pie citas drēbju kārtas (dizaina), ja es beidzot izcīnīšu kauju ar savu neizlēmību…

Paldies visiem bloga lasītājiem, kas šos piecus gadus vai varbūt tikai piecus mēnešus, vai piecas dienas ir bijuši kopā ar Tējtasīti, un ar saviem komentāriem vai klātbūtni palīdzējuši tai augt un attīstīties! Ceru, ka arī turpmāk jūs šeit atradīsiet ko noderīgu sirdij un prātam!

12 komentāri

  1. Tās magones dikti skaistas.

    Like

    1. Tur jau tā nelaime. Gribas mainīt, jo pārmaiņas prasās, negribas mainīt, jo pašreizējais tīri labi patīk…

      Like

  2. Apsveicu bloga jubilejā!
    Pievienojos Lasītājai – magones skaistas, turklāt Tev ir viens no (ja ne pats) vizuāli gaumīgākajiem blogiem – ļoti patīk pašreizējais noformējums, bet nešaubos, ka arī tā dizaina ideja, kas Tev ir padomā, arī noteikti būs lieliska.

    Like

    1. Paldies Tev! 🙂
      Man šobrīd bloga dizainā daudzas lietas joprojām iet pie sirds un arī no magonēm negribas atbrīvoties, bet pēdējā laikā esmu aizdomājusies, ka paši ierakstu burti varētu būt nedaudz lielāki un izkārtojums tāds kā mazliet plašāks. Bet tas jau arī – kā kuru dienu un kā kurā garastāvoklī… Kā jau rakstā minēju – mūžīga ir cīņa ar neizlēmību 😀

      Like

  3. Sveiciens! 🙂
    Ar nepacietību gaidu jaunumus – lai daudz iedvesmas un radošuma! Un lai netrūkst lielisku lasītāju, bet, kas vēl svarīgāk, drosmes radīt ko neordināru!

    Like

  4. Sveiciens bloga jubilejā 🙂
    Nu gan ieintriģēja tā gaidāmā jaunā rubrika. Gaidu 🙂

    Like

    1. Tencinu 🙂
      Jā, mani pašu arī jaunā rubrika interesē, vien nevarēju saņemties un pieķerties. Bet tagad gan kaķis ir laukā no maisa, atkāpšanās ceļa nav 😀

      Like

  5. Paskat, drīz jau no bērnu dārza laukā un uz skolu 🙂 Apsveicu ar pieciem gadiņiem! Lai nākamie 5 tikpat radoši. Es te lasu visu, pat mūzikas ierakstus, par ko vismazāk interesējos.

    Like

    1. Paldies 🙂
      Man šķiet, ka mūzikas raksti vispār interesē diezgan mazu daļu Tējtasītes lasītājus, bet es kaut kādu iemeslu dēļ turpinu tos veidot… 😀 Laikam gribas kaut kādus atskaites punktus, jo dzirdētās mūzikas ir daudz, visu nemaz nesanāk paturēt prātā.

      Like

      1. Es vienkārši pārāk maz klausos mūziku (radio neskaitās), bet ja man pēkšņi uznāktu vēlme, tad šeit es smeltos idejas, jo man patīk tas stiliņš, ko tu klausies.

        Like

        1. Man ir otra liga – par maz klausos radio, tāpēc bieži sanāk nokavēt tā brīža hītus un uztvert tos par jaunatklājumiem kādu brīdī pēc tam, kad troksnis jau norimis 😀

          Like

Komentēt

